Dažniausiai užduodami klausimai

eBŪSTAS savitarna
Sąskaitos
Sąskaitų apmokėjimas
Darbų / paslaugų kainos
Kaip tapti Mano BŪSTAS klientu?
Gyventojų iniciatyvos
Kontaktai
eBŪSTAS savitarna
Išskleisti | Suskleisti
Apie savitarną

„eBŪSTAS“ savitarna yra visiems „Mano BŪSTAS“ klientams skirta savitarnos svetainė. Taip pat rekomenduojame naudoti mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“ telefone.

Savitarnos svetainėje:

  • apmokėkite sąskaitas, peržiūrėkite sąskaitų archyvą;
  • registruokite gedimus;
  • matykite kada vykdomi darbai;
  • sekite naujienas;
  • bendraukite, balsuokite, dalyvaukite sprendimuose;
  • naudokitės kitomis naudingomis paslaugomis, statistika.

 

Registracija savitarnoje bei naudojimasis ja yra NEMOKAMAS. Tikimės, kad „eBŪSTAS“ savitarnoje atrasite daugiau Jums reikalingos ir svarbios informacijos!

Slaptažodžio priminimas

Pasinaudokite priminimo funkcija „Pamiršote slaptažodį” tituliniame puslapyje bei įveskite savo el. pašto adresą. Nurodytu el. paštu gausite prisijungimo nuorodą. Toliau sekite laiške nurodytą instrukciją.

Atnaujinant slaptažodį rašoma „Slaptažodžio atnaujinimo nuoroda neegzistuoja”

1. Ištrinkite visus gautus laiškus su slaptažodžio priminimu.

2. Atsisiųskite naują laišką su slaptažodžio priminimu.

Jeigu vis tiek nepavyksta prisijungti, susisiekite su Klientų aptarnavimo centru tel. 8 700 55 966, el. paštu info@manobustas.lt arba kreipkitės į konsultantą dešiniame kampe esančioje klientų aptarnavimo centro užklausos formoje (live chat).

Savitarnoje matau ne savo duomenis

Jeigu prisijungus prie paskyros matote ne savo duomenis skambinkite į Klientų aptarnavimo centrą tel. 8 700 55 966.

Kontaktinių duomenų atnaujinimas

Savo kontaktinius duomenis galite atnaujinti prisijungę prie savo paskyros. Spustelkite piktogramą „Mano duomenys“, įrašykite savo naujus duomenis ir paspauskite mygtuką „Išsaugoti pakeitimus“.

Prisijungiant pirmą kartą

Jungiantis pirmą kartą nurodykite Mokėtojo kodą bei pirminį slaptažodį, kurie yra nurodyti Jūsų popierinėje sąskaitoje. Prisijungus pirmą kartą, rekomenduojame slaptažodį pasikeisti. Po jo pakeitimo, slaptažodis sąskaitose nebebus atvaizduojamas.

Nepavyksta prisijungti

Jeigu negalite prisijungti prie ebustas.lt (jungiatės su mokėtoju kodu)

1. Jeigu neatsimenate savo prisijungimo vardo ir slaptažodžio, o prieš tai naršyklė saugojo Jūsų duomenis (arba užtekdavo paspausti mygtuką „prisijungti“), juos galite rasti savo naršyklėje. Jūs galite prieiti prie naujausios informacijos apie tai, kaip surasti išsaugotą informaciją naršyklėse pačių paslaugų teikėjų svetainėse, pavyzdžiui, „Chrome“, „Firefox“, „Internet Explorer“.

2. Jeigu atsimenate Mokėtojo kodą, bet neatsimenate slaptažodžio, siūlome atnaujinti slaptažodį. Spauskite mygtuką „Pamiršote slaptažodį“ ir nauja prisijungimo nuoroda bus atsiųstą į Jūsų nurodytą elektroninį paštą. Toliau sekite laiške nurodytą instrukciją.

Jeigu negalite prisijungti prie ebustas.lt (jungiatės su el. paštu ir turite kelis mokėtojo kodus):

1. Jeigu atsimenate savo el. paštą, bet neatsimenate slaptažodžio, siūlome atnaujinti savo slaptažodį. Spauskite mygtuką „Pamiršau slaptažodį“ ir nauja prisijungimo nuoroda bus atsiųsta į savitarnoje nurodytą Jūsų elektroninį paštą. Toliau sekite laiške nurodytą instrukciją.

2. Jeigu prisimenate el. paštą ir slaptažodį bei galite prisijungti bent prie vieno iš savo objektų savitarnos, siūlome toje pačioje paskyroje (negalioja „eBŪSTAS“ mobiliosios programėlės vartotojams) pridėti ir kitus savo objektus, kad užtektų prisiminti tik vieną prisijungimo vardą ir slaptažodį. Pridėti papildomą objektą galite spustelėję namo piktogramą savitarnos puslapio lange ir suvedę reikalingus duomenis.

3. Prisijungimui naudokite ne el. paštą, o mokėtojo kodą (jį rasite popierinėje sąskaitoje).

Sąskaitos
Išskleisti | Suskleisti
Sąskaitos suma

Už kiekvieną mėnesį suteiktas paslaugas priskaityta mokesčio suma yra nurodoma eilutėje „Suma su PVM“. Ši suma sudaroma iš visų aukščiau esančių eilučių rodiklių sumos, t.y. PVM neapmokestinama suma + 21% PVM apmokestinama suma + 21% PVM = Suma su PVM.

Jeigu skolos nėra (eilutėje Skola lygi 0), tuomet mokama suma (Mokėti iš viso) sutampa su per mėnesį priskaityta suma (Suma su PVM).

Jeigu yra skola/permoka (eilutėje Skola/Permoka nelygu 0), tuomet prie Suma su PVM pridedama Skolos/Permokos suma ir gaunama bendra mokama suma Mokėti iš viso. (Suma su PVM + Skola/Permoka = Mokėti iš viso).

Iš ko susideda „PVM neapmokestinama“ suma?

PVM neapmokestinamos kaupiamosios lėšos. Taip pat, jeigu yra atliktų darbų, kurių mokėjimas skirstomas dalimis (išsimokėtinai), tuomet darbų suma sąskaitos eilutėje jau yra pateikiama su įskaityta PVM dalimi.  Papildomai PVM dalis sąskaitoje nėra išskiriama, todėl šių darbų suma taip pat yra įtraukiama į eilutę PVM neapmokestinama.

Kas yra 21% PVM apmokestinama suma?

Tai yra visų priskaitytų paslaugų suma be PVM. Nuo šios sumos yra apskaičiuojamas 21% PVM mokestis.

Kas yra 21% PVM?

Valstybės nustatytas mokesčių tarifas. Šio mokesčio dalis apskaičiuojama nuo sumos esančios eilutėje „21% PVM apmokestinama suma“.

Sąskaitos išklotinė

Paslaugų sąrašas. Sąskaitos išklotinės dalyje „Paslauga“ yra nurodomos  visos suteiktos paslaugos per mėnesį.

Matavimo vienetaiSąskaitos išklotinės dalyje „Mat. Vnt.“ yra nurodomi suteiktų paslaugų per mėnesį matavimo vienetai.

Kiekis. Sąskaitos išklotinės dalyje „Kiekis“ yra nurodomas kiekis atitinkamo mato vieneto, pagal kurį skirstomos ir apskaičiuojamos paslaugos konkrečiam objektui.

Įkainis, be PVM (įkainis nurodytam vienam mato vienetui). Sąskaitos išklotinės dalyje „Įkainis, € be PVM“ yra nurodomas įkainis vienam paslaugos matavimo vienetui.

Suma iš viso, € be PVM. Sąskaitos išklotinės dalyje „Suma iš viso, € be PVM“ yra nurodoma kiekvienos suteiktos paslaugos suma.   Ji gaunama taip: įkainis, be PVM * kiekis = suma iš viso, € be PVM.

Gavau sąskaitą su skola

Patikrinkite, ar tikrai buvote atlikę ankstesnės sąskaitos apmokėjimą. Jeigu matote, kad mokėjimas buvo atliktas, bet nėra įskaitytas, informuokite apie tai el. paštu info@manobustas.lt, laiške pridėję čekio ar pavedimo kopiją. Tokiu būdu greičiau ir tiksliau galėsime identifikuoti priežastis, dėl ko Jūsų atliktas sąskaitos apmokėjimas nebuvo įskaitytas. Radę mokėjimą jį užskaitysime sekančio mėnesio sąskaitoje.

Sąskaitos paaiškinimai

Sąskaitos viršuje:

Dešiniajame kampe rodomi Jūsų namą administruojančios įmonės rekvizitai bei klientų aptarnavimo centro, veikiančio visą parą, telefono numeris.

Kairiajame kampe, po įmonių grupės logotipu – sąskaitos gavėjo adresas.

Laikotarpio, už kurį išrašyta sąskaita, pabaigos data. T.y. sąskaitoje įvardintos paslaugos bei jų kainos yra nurodytos už laikotarpį iki šios nurodytos datos.

Mokėtojo kodas - unikalus kliento Mokėtojo kodas, kuris yra labai svarbus ir turi didelę reikšmę įskaitant mokėjimus, formuojant sąskaitas, identifikuojant klientą jo kreipimosi metu. Todėl labai svarbu, atliekant mokėjimus, nesumaišyti ir tam skirtuose laukuose nurodyti būtent šį Mokėtojo kodą.

Sąskaitos apačioje:

Sąskaitos apmokėjimo terminas – visą sumą, nurodytą eilutėje „Mokėti iš viso“, turite apmokėti iki šioje eilutėje nurodytos datos.

Brūkšninis kodas – unikalus kodas, kuris skirtas atsiskaitantiems už paslaugas per įmokų surinkimo įstaigas, naudojančias brūkšninio kodo nuskaitymą, pvz. Perlo paslaugų terminalai.

Bendrojo naudojimo patalpų elektra – šioje dalyje atvaizduojama per mėnesį priskaityta suma už bendrojo naudojimo patalpų elektrą. Įmokų, už bendrosioms reikmėms sunaudotą elektros energiją, namo administratorius nesurenka, todėl, kaip ir nurodyta šalia esančioje pastaboje, mokėjimai turi būti atliekami tiesiogiai elektros tiekėjui. Visą mokėtiną sumą/skolą už bendrųjų patalpų elektrą galite sužinoti tiesiogiai kreipdamiesi į elektros tiekėją.

Prisijungimo prie „eBŪSTAS“ mobiliosios aplikacijos bei savitarnos portalo informacija. Nurodomas Mokėtojo kodas (prisijungimo vardas) bei pirminis slaptažodis prisijungimui. Prisijungus pirmą kartą, rekomenduojame slaptažodį pasikeisti. Po pakeitimo, jis sąskaitose daugiau nebebus atvaizduojamas.

Žemiau yra pateikiama visa aktuali būsto administratoriaus skelbiama informacija apie atliktus darbus name/laiptinėje, bendra ir kita aktuali informacija.

Atsisakyti popierinės sąskaitos

Atsisakyti popierinės sąskaitos galima prisijungus prie „eBŪSTAS“ (prisijungimo duomenis galima rasti popierinės sąskaitos apatinėje dalyje) ir skiltyje „Mano duomenys“ pažymėti „Sutinku atsisakyti popierinių sąskaitų. Informaciniai pranešimai apie sąskaitas bus siunčiami el. paštu.“.

Norint atsisakyti popierinės sąskaitos klientų erdvėje www.ebustas.lt: prisijunkite prie savo paskyros -> spauskite piktogramą „Mano duomenys“ -> Pažymėkite varnelę „Sutinku atsisakyti popierinių sąskaitų“ -> Paspauskite mygtuką „Išsaugoti pakeitimus“.

Norint atsisakyti popierinės sąskaitos mob. programėlėje „eBŪSTAS“: prisijunkite prie savo paskyros -> spauskite piktogramą „Daugiau“ -> pasirinkite skiltį „Mano duomenys“ -> Pažymėkite varnelę „Sutinku atsisakyti popierinių sąskaitų“ -> Paspauskite mygtuką „Išsaugoti pakeitimus“.

Negavau sąskaitos

Kai sąskaita pristatoma paštu – sąskaitų pristatymą ir išnešiojimą klientams į pašto dėžutes atlieka kurjeriai. Pašto dėžutėje neradus paštu pristatomos sąskaitos kreipkitės į namo administratorių. Sąskaitą Jums galima atsiųsti pakartotinai (tačiau tai gali užtrukti dar keletą dienų).

Kai sąskaita pristatoma el. paštu – elektroniniu paštu sąskaitų dokumentai nėra siunčiami. Į savo elektroninio pašto dėžutę gaunate nuorodą, kurią spustelėjus, būsite nukreipti į klientų erdvę „eBŪSTAS“ . Joje galite peržiūrėti suformuotą sąskaitą. Jeigu nematote sąskaitos klientų erdvėje ir/arba mob. programėlėje „eBŪSTAS“ – galbūt Jūs esate mūsų naujas klientas? Luktelkite, sąskaita Jums dar nėra suformuota.

Sąskaitos gavimas

Sąskaitą galite gauti šiais būdais:

  • eBŪSTAS“ klientų erdvėje ir mobilioje programėlėje sąskaita pateikiama iki 15-tos mėnesio dienos. Klientų erdvėje ir mob. programėlėje galite rasti mokėjimų ir sąskaitų istoriją, mokėjimo nuorodas į visų pagrindinių Lietuvoje veikiančių bankų elektroninės bankininkystės sistemas. 
  • Paštu. Sąskaita siunčiama paštu Jus pasieks vėliau nei savitarnoje ir mobilioje programėlėje.
Sąskaitų apmokėjimas
Išskleisti | Suskleisti
Sąskaitos apmokėjimo būdai

„Mano BŪSTAS“ sąskaitas galite apmokėti vienu iš žemiau pateiktų būdų:

  • Klientų erdvėje arba mobilioje programėlėje „eBŪSTAS“;
  • banko pavedimu;
  • e-sąskaita;
  • įmokų surinkimo vietose.

„eBŪSTAS“ klientų erdvė ir mobili aplikacija

Itin patogu ir paprasta peržiūrėti ir apmokėti sąskaitas. Sąskaitas galite apmokėti prisijungę prie savo „eBŪSTAS“ paskyros.

Paspaudę mygtuką „Apmokėti“, pasirinkite apmokėjimo būdą. Pasirinkę banką, būsite nukreipti į savo banko savitarną. Pasirinkę apmokėjimą debetine ir kreditine kortele, įrašykite kortelės duomenis.

Banko pavedimas

Įprastas ir greitas mokėjimo būdas, kurį galite rinktis. Pasirinkus šį būdą labai svarbu nurodyti šią informaciją, kuri pateikta „Mano BŪSTAS“ sąskaitoje:

  • Mokėtojo kodą – jį rasite savo sąskaitoje. Mokėtojo kodą būtina įrašyti pavedimo lauke „Kliento kodas“ arba „Mokėtojo kodas“;
  • Mokėtiną sumą;
  • Gavėjo sąskaitos numerį – jis yra nurodytas sąskaitos dešiniajame viršutiniame kampe pateiktuose rekvizituose.

E-sąskaita

E-sąskaitą užsisakyti galite „Swedbank“ ir „SEB“ banko padaliniuose arba per elektroninę bankininkystę. Šiuo būdu „Mano BŪSTAS“ sąskaitas matysite kiekvieną mėnesį savo el. bankininkystės sistemoje. Svarbu. Siekiant sėkmingai apmokėti sąskaitą privaloma užtikrinti pakankamą pinigų likutį sąskaitoje.

Įmokų surinkimo vietos

Su savimi turėdami mokėjimo kvitą atsiskaityti už suteiktas paslaugas taip pat galite:

  • Loterijos „Perlas“ terminaluose;
  • „Lietuvos Pašto“ skyriuose;
  • „Maxima“ parduotuvių kasose;
  • Užsisakant „Viena sąskaita“ paslaugą.
Mokėtojo kodas

Mokėtojo kodas – unikalus kliento kodas, kuris yra labai svarbus įskaitant mokėjimus, formuojant sąskaitas, identifikuojant klientą jo kreipimosi metu.

Ar galima sumokėti vietiniu pavedimu į savitarnos apmokėjimo ruošinyje nurodytas banko sąskaitas?

Negalite. Į šias sąskaitas galimi mokėjimai atliekami tik svetainėje www.ebustas.lt arba mobiliąja programėle „eBŪSTAS“. Kitu atveju mokėjimai gali pasiklysti ir būti neužskaityti. Jeigu norite atlikti vietinį pavedimą per savo el. bankininkystę – gavėjo atsiskaitomoji sąskaita turėtų būti nurodoma ta, kurią matote sąskaitos už suteiktas paslaugas viršutiniame dešiniame kampe nurodytuose rekvizituose.

Ar galiu atlikti vieną mokėjimą už kelis man priklausančius objektus/patalpas?

Taip, galite, jeigu visiems objektams yra priskirtas tas pats Mokėtojo kodas arba gaunate vieną sąskaitą už visus šiuos objektus. Jeigu kiekvienas Jums priklausantis objektas turi priskirtą skirtingą mokėtojo kodą arba yra teikiama daugiau nei viena sąskaita už suteiktas paslaugas, turi būti atliekami atskiri mokėjimai už kiekvieną sąskaitą.

Apmokėjau už kaimyną/giminaitį/draugą, tačiau mokėjimas liko neužskaitytas.

Būtinai patikrinkite, ar mokėjime buvo nurodytas teisingas mokėtojo kodas. Jeigu mokėjime nebuvo nurodytos tikslios informacijos, tuomet mokėjimas gali pasiklysti ir likti neužskaitytas arba gali būti užskaitytas kito kliento vardu.

Neseniai tapau Jūsų klientu, atlikau mokėjimą už paslaugas, nurodydamas buvusio patalpų savininko duomenis. Kam bus užskaitytas mano mokėjimas?

Kiekvienam naujam klientui yra suteikiamas unikalus Mokėtojo kodas. Jeigu atlikote mokėjimą nurodydami buvusio kliento duomenis – mokėjimas bus automatiškai įskaitytas pagal pateiktą informaciją

Klaidingai atlikau mokėjimą, kaip galėčiau susigrąžinti įmoką?

Įmoką galite susigrąžinti pateikę mokėjimą įrodantį dokumentą (kvitą, pavedimo kopiją) bei prašymą su nurodyta atsiskaitomąja banko sąskaita į kurią būtų galima atlikti grąžinimą. Prašymą galite pateikti el. paštu info@manobustas.lt

Apmokėjimą už paslaugas atlikau laiku – paskutinę mėnesio dieną. Kodėl mano mokėjimas nėra įskaitytas?

Mokėjimai yra įskaitomi tuomet, kai pinigai yra gaunami į mūsų įmonės atsiskaitomąją sąskaitą. Jeigu Jūsų mokėjimas buvo atliktas iš kito banko – tuomet galimas įskaitymo vėlavimas dėl tarpbankinio duomenų perdavimo. Tokiu atveju, siūlome mokėjimą atlikti bent diena anksčiau arba paskutinės mokėjimo dienos pirmoje pusėje. Ar atliktas mokėjimas buvo įskaitytas, galėsite matyti kito mėnesio sąskaitoje.

Esu sudaręs e.sąskaitų sutartį, tačiau pinigų nuskaitymas neįvyko.

Galimos kelios priežastys:

  • sąskaitos suma galėjo viršyti Jūsų pasirinktą automatinio lėšų nuskaitymo limitą;
  • sąskaitoje nebuvo pakankamo lėšų likučio;
  • sutartyje nurodytas klaidingas Mokėtojo kodas.
Iki šiol kas mėnesį buvo vykdomas automatinis apmokėjimas per e.sąskaitą, tačiau šį mėnesį piniginės lėšos nebuvo nuskaitytos. Kodėl?

Galimos kelios priežastys:

  • nepakankamas lėšų likutis sąskaitoje;
  • pasibaigęs e.sąskaitų sutarties galiojimo laikas;
  • sąskaitos suma galėjo viršyti Jūsų pasirinktą automatinio lėšų nuskaitymo limitą.
Sąskaitos apmokėjimo terminas

Visą sumą, nurodytą eilutėje „Mokėti iš viso“, turite apmokėti iki „Sąskaitą apmokėti iki“ nurodytos datos.

Sąskaita apmokėta, bet klientų erdvėje rodo tą pačią mokėtiną sumą

Mokėtina suma klientų erdvėje „eBŪSTAS“ gali būti rodoma tol, kol Jūsų apmokėjimo duomenys mūsų nepasieks ir nebus įkelti į sistemą. Mokėjimo informacija atnaujinama priklausomai nuo to, kokiu būdu atlikote mokėjimą.

Jeigu mokėjimą atlikote naudojantis „eBŪSTAS“ mobiliąja programėle ar svetainėje www.ebustas.lt – mokėjimo gavimas ir įskaitymas atliekamas per valandą, duomenų atnaujinimas klientų erdvėje – per dieną.  Norėdami laiku ir teisingai atlikti mokėjimą, www.ebustas.lt arba mobiliojoje programėlėje „eBŪSTAS“, pasirinkite funkciją „Apmokėti“.

Jeigu mokėjimą atlikote ne www.ebustas.lt ar mobiliąja programėle „eBŪSTAS“ – mokėjimo duomenys mus pasiekia ne taip greitai. Į įmonės atsiskaitomąją sąskaitą gautų pavienių mokėjimo pavedimų duomenys, tarp jų ir e. sąskaitų nuskaitymai, atnaujinami kartą per savaitę. Mokėjimų, gautų per įmokų surinkimo įstaigas, duomenys atnaujinami dažniau – nuo 2 iki 5 kartų per savaitę. Jeigu el. bankininkystėje kopijuojate ankstesnio mėnesio pavedimą ir jo pagrindu atliekate naują mokėjimą – toks mokėjimas gali pasiklysti ir būti neįskaitytas.

Kaip tapti Mano BŪSTAS klientu?
Išskleisti | Suskleisti
Kaip tapti „Mano BŪSTAS“ klientu?

Tapti „Mano BŪSTAS“ klientu itin lengva:

  1. Užpildykite užklausą apie paslaugas, kurios reikalingos Jūsų daugiabučiui.
  2. Susisieksime ir detaliau aptarsime Jūsų daugiabučio namo poreikius.
  3. Mes arba mūsų partneriai pagal Jūsų išsakytą poreikį pateiksime ypatingą pasiūlymą.
Gyventojų iniciatyvos
Išskleisti | Suskleisti
Noriu inicijuoti savo name gyvenamosios aplinkos pagerinimo darbus

Norint inicijuoti savo name gyvenamosios aplinkos pagerinimo darbus (laiptinės remontas, pašto dėžučių keitimas, laiptinės durų, langų keitimas, laiptinės valymo darbai) yra būtinas namo/laiptinės būtų savininkų pritarimas. Sprendimas gali būti priimtas arba gyventojų susirinkimo metu, arba balsuojant raštu.

Tokiu atveju, visų pirma, turite kreiptis į namą prižiūrintį vadybininką, kuris paruošia balsavimo raštu biuletenius arba organizuoja namo/laiptinės gyventojų susirinkimą.

SVARBU: gyventojams rinkti parašų prieš kreipiantis į namo vadybininką nereikia.

Darbų / paslaugų kainos
Išskleisti | Suskleisti
Kaip skaičiuojamos mėnesio įmokos?

Pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso (toliau – Civilinis kodeksas) 4.82 str. 3 dalį, butų ir kitų patalpų savininkai privalo proporcingai savo daliai apmokėti išlaidas namui (statiniui) išlaikyti ir išsaugoti, įstatymuose nustatyta tvarka mokėti mokesčius, rinkliavas ir kitas įmokas. Civilinio kodekso 4. 84 straipsnio 9 dalyje nustatyta, jog administravimo išlaidas apmoka butų ir kitų patalpų savininkai proporcingai jų daliai bendrojoje dalinėje nuosavybėje. Civilinio kodekso 4.82 str. 7 dalis nustato, kad buto ir kitų patalpų savininkui priklausanti bendrosios dalinės nuosavybės dalis yra lygi jam nuosavybės teise priklausančių patalpų naudingojo ploto ir gyvenamojo namo naudingojo ploto santykiui.

Paslaugų kainos

Paslaugų ir darbų kainos skaičiuojamos vertinant kiekvieną objektą individualiai (paslaugų kiekis, periodiškumas, priemonės ir t.t.).

Kaip užsisakyti paslaugą?

Užsisakyti papildomas būsto priežiūros paslaugas galite:

  1. Susisiekę su savo namo vadybininku;
  2. Interneto svetainėje https://www.manobustas.lt/lt/tapkite-klientu ;
  3. Klientų aptarnavimo centro numeriu  8 700 55966.
Kontaktai
Išskleisti | Suskleisti
Kaip galiu susisiekti?

Telefonu:

Avarinių darbų registravimas ir klientų aptarnavimo centras visą parą - 8 700 55966.

Skambučiams iš užsienio - +370 521 95199

Skambučiams taikomas Jūsų operatoriaus nustatytas standartinis tarifas.

Informuojame, kad pokalbis su konsultantu, siekiant užtikrinti paslaugos kokybę, yra įrašomas. Apie pokalbio įrašymą prieš tai informuosime Jus pranešimu.

El. paštu info@manobustas.lt

Vaizdo pokalbiai www.ebustas.lt 

Atsakysime į jums rūpimus klausimus gyvo vaizdo pokalbio metu.  Vaizdo pokalbius savitarnoje rasite iššokančiame lange, dešinėje ekrano pusėje.

Vaizdo pokalbiai mobiliojoje programėlėje

Atsakysime į jums rūpimus klausimus gyvo vaizdo pokalbio metu.  Vaizdo pokalbius mob. programėlėje rasite skiltyje „Gedimai“. Atsidariusiame lange spauskite mygtuką „Pranešimas“ ir dešinėje ekrano pusėje pasirinkite Vaizdo funkciją.  

Į viršų
Siekiant užtikrinti kokybišką internetinės svetainės veikimą, svetainė naudoja slapukus (cookies). Jei sutinkate, tiesiog naudokitės svetaine kaip įprastai. Daugiau apie slapukus galite sužinoti paspaudę ČIA.
Sutinku
Vaizdo skambutis