Aktuali informacija DUK
Aktuali informacija DUK

Patogų gyvenimą daugiabutyje užtikrina inovatyvių sprendimų visuma

Daugiabučių namų priežiūros įmonė „Mano BŪSTAS“ jau daugiau nei 20 metų rūpinasi, kad savo namuose gyventumėte jaukiai, saugiai ir komfortiškai. Nuolat diegdama naujoves ir investuodama į namo ir jo aplinkos ekosistemos priežiūrą, įmonė kartu ieško ir inovatyvių sprendimų, kurie saugo ir kelia daugiabučių namų gyventojų turto vertę.

Be smulkių, kasdienių darbų, kurie užtikrina sklandų namo inžinerinių sistemų veikimą, vien per du pastaruosius metus „Mano BŪSTAS“:


  • Lokalizavo daugiau nei 40 tūkst. avarijų
  • Atliko 3631 vamzdynų remonto darbą
  • Sutvarkė 675 stogus
  • Pandemijos metu nemokamai dezinfekavo daugiau nei 570 daugiabučių laiptinių
  • Klientams suteikė daugiau nei 319 tūkst. konsultacijų


Skaidru ir matoma


„Mano BŪSTAS“ visada deklaruoja paslaugų skaidrumą ir saugumą. Įmonė pirmoji Lietuvoje savo klientams suteikė galimybę bet kada pasitikrinti, kiek namas turi sukaupęs kaupiamųjų lėšų. Ši informacija yra prieinama bet kuriuo metu klientų savitarnos zonoje „eBŪSTAS“. Kaupiamosios lėšos saugomos atskirose sąskaitose – joms galioja specialus apsaugos reglamentas.

Kitas svarbus niuansas, rodantis daugiabučių administratoriaus patikimumą ir skaidrumą – kaip įmonė organizuoja objektuose vykdomus remonto darbus. Mat dalis šio sektoriaus įmonių  piktnaudžiauja ir remonto darbus perka iš dukterinių bendrovių. Tokiu būdu nelieka konkurencijos, o gyventojai priversti permokėti už paslaugas.

„Mano BŪSTE“ visi darbai perkami skaidriai – per darbų užsakymo platformą „PortalPRO”, kur daugiau nei 300 įvairaus profilio meistrų siūlo savo paslaugas. Jeigu name planuojamas atlikti didelės apimties darbas, visada organizuojamas skaidrų pirkimą, kuriame dalyvauja daugiau nei 100 patikimų partnerių. Dėl konkurencijos visada užtikrinama geriausia kaina klientui, suteikiamos garantijos, galiausiai – nėra jokio interesų konflikto.


Saugu ir inovatyvu


„Mano BŪSTAS“ pandemijos metu toliau skatina savo klientus elgtis saugiai ir vengti fizinių kontaktų konsultuojantis su įmonės specialistais, registruojant gedimus, dalyvaujant apklausose dėl namo reikalų, mokant mokesčius. Šiam tikslui skirta savitarnos svetainė ir mobilioji aplikacija „eBŪSTAS“. Jos dėka daugelį būsto valdymo reikalų klientai sprendžia saugiai, neišeidami iš namų.


  • Klientų, naudojančių eBŪSTĄ, ratas, per metus užaugo nuo 45 iki 80 tūkst. unikalių vartotojų
  • Per metus eBŪSTE paskelbta 10147 apklausų ir balsavimų
  • Naujovė, sauganti nuo netikėtumų



„Mano BŪSTAS“ nuolat ieško sprendimų, kurie ne tik padeda efektyviai prižiūrėti daugiabučių namų gyventojų bendrąją nuosavybę, bet ir saugoti nuo piktavalių, netyčinės žalos ar gamtos stichijų. Įmonė pataria ir siūlo visiškai naują produktą – Bendrosios nuosavybės draudimą, kuris gali padėti išvengti didelių neplanuotų nuostolių. Daugiau apie tai, kaip jaustis saugiu dėl namų galite sužinoti ČIA.